2013/02/26

Lokartu arte

Garirengandiko lezio bat, niretzat, datozen berriekin jolasteko eta uztartzeko erraztasuna. "We are standard". "Gose",... eta beste hainbat. Bai, artista guztien marka izan behar du horrek, jabetzen naiz orain. Muga guztien gaindi bizitzea,...


Groovesharken entzun nion kanta eder, hau Ines Osinagagaz bat tarteka; gero, hitzen bila, jakin izan dut Goseren 3.eko pieza dala, Japonian eginiko bideoarena,... eta ederragoa eman dit, ia, haren ahotsean,...

Geto baten itoko ginateke gehienak, ez da?
Saiatu arren ez dut gogoratzen zenbat eskuk ukitu ote nauten
Saiatu arren ez dut gogoratzen zenbat aldiz muxu eman didaten
Zatoz hona eta etzan, segi nirekin dantzan, hitz goxoak belarrira esan
Egin hemen igurtzi, jarraitu hor poliki, desio bat eta gorputz bi.
Zure zilborrean, bat-batean muxu ematean
nire hankartean jolasean, izara artean biok lokartu arte.
Saiatu arren ez dut gogoratzen zenbat eskuk ukitu ote nauten
Saiatu arren ez dut gogoratzen zenbat aldiz muxu eman didaten
Ez gelditu, laztana eta jan nazazu dena, laster lehertuko naiz ni banoa
Jaitsi beheraino prakak eta zabaldu hankak desio bi eta oihu bat.
Lokartu arte, lokartu arte, biok lokartu arte, lokartu arte

Ondo bizi!

@Eleder_BuM    www.bilbohiria.com/irratsaioak/berbaz   www.elikaduraz.wordpress.com

No comments: