2018/02/20

Maitatzea nahiago (Enekora)



Hitzak hemen jasoak, merzi!

Galdu naiteke,
baina gaur ere maitatzea nahiago dut.

Harresiak eraiki ahal ditut,
zubiak ere besoak bait ditut,
suaren garretan harri bihurtu,
baina gaur ere maitatzea nahiago dut.

Ez dizut zuri gezurrik esan nahi,
batzutan galdu egiten naiz.
Holakotan nahiko nuke arima arindu,
kantatu-dantzatuaz baretzen naiz.

Galdu naiteke,
baina gaur ere maitatzea nahiago dut. baina gaur ere maitatzea.

Pozik-pozik eta aske
– bizitzeko jaioak gara
Sintoniza dezagun elkar
bizitzeko jaioak

Zainetatik poroetara
– bizitzeko jaioak gara
Bihotzetik azalera
Aldatzeko behar etengabe honetan.

Galdu naiteke,
baina gaur ere maitatzea nahiago dut.

Pozik-pozik eta aske
– bizitzeko jaioak gara
Sintoniza dezagun elkar –
bizitzeko jaioak

Zainetatik poroetara
– bizitzeko jaioak gara
Bihotzetik azalera
Aldatzeko behar etengabe honetan.
Aldatzeko behar etengabe honetan.
Aldatzeko behar

Barnean ditudan
beldurren altzoan, norabiderik gabe noa itsasoan.
Gaur urari begiratzean,
ohartu naiz behar dudan hori ni naizela.
Izar handi hori, ederra ni naiz.

Uwon djele, djele-djele,
uworedje djeledje 

@Eleder_BuM

No comments: